מנהיגות וניהול

ניהול ומנהיגות בשגרת חירום

15 פריטים בסוגיה

כלים וחומרים לשימוש המנהיגות החינוכית, מנהלי בתי הספר והמפקחים, שעוסקים בהיבטים שונים בניהול המורכב בשגרת החירום ובניהול במהלך מלחמת חרבות ברזל

מאת: צוות מכון אבני ראשה

כיצד לקיים שיח מקצועי אמפתי עם צוות בית הספר? כללי עשו ואל תעשו למנהלים ולמנהלות

304

מאת: צוות מחקר ופיתוח

בשגרת החירום, הדאגה לרווחת הצוות הופכת למשימה מנהיגותית חיונית. כיצד מסייעים לצוות לתפקד ונותנים לו תחושה שהוא לא לבד?

319

מאת: עופר פריאל

כיצד לנהל תהליכי סיום בריאים מתלמידים שנקלטו באופן זמני בבית הספר, המחזקים את החוסן ובונים את המשך דרכם?

304

מאת: טובית חקאק - קול

התבוננות בעקרונות פעולה ארגוניים בבית הספר בהשראה מעולם החי והטבע לאחר אסון טבע

315

מאת: צוות מחקר ופיתוח

כיצד ומתי נכון לנהל שיח רגשי בצוות? תובנות וכללי אצבע משיח עם מומחים וראיונות

289

מאת: עופר פריאל ויותם דגן

המלצות למנהלים ולמנהלות לקליטת אנשי ונשות צוות שחזרו ממילואים כדי לאפשר להם נחיתה רכה לשגרה וכדי להיות עוגן עבורם באתגר החזרה לחיים האזרחיים

831

מאת: צוות מחקר ופיתוח

מנהלי בתי ספר רבים יצאו לשירות מילואים ארוך במלחמת חרבות ברזל ונתקלים בדילמות ניהוליות חדשות. מה מאפיין את האתגרים החדשים וכיצד להתמודד עמם?

302

מאת: גילי לייבושור, דפנה צדוק

בתקופה זו של שגרה משובשת, שבה הצוות לא נפגש פנים אל פנים, מצורף מתווה למפגש צוותי מקוון שנועד לחבר, לאוורר, לשתף, לסכם – ובעיקר להפנות את המיקוד אליכם.

8 מתוך 15 פריטים