מנהיגות וניהול

הכנס הארצי למנהלי בתי ספר

31 פריטים בסוגיה

דברי הפתיחה של חה"כ נפתלי בנט, שר החינוך, בסובב למידה - הכנס הארצי הרביעי למנהלי בתי ספר ולמפקחים

1749

דברי הפתיחה של מיכל כהן, מנכ"לית משרד החינוך, בסובב למידה - הכנס הארצי הרביעי למנהלי בתי ספר ולמפקחים

1774

דברי הפתיחה של יהודית שלוי, מנכ"לית מכון אבני ראשה, בסובב למידה - הכנס הארצי הרביעי למנהלי בתי ספר ולמפקחים

1502

הרצאתו של פרופ' יאנג זאהו, פרופסור מחקר בבית הספר לחינוך, אוניברסיטת קנזס, ארצות הברית, במסגרת הכנס הארצי הרביעי למנהלי בתי ספר ולמפקחים

1502

הלמידה החשובה ביותר של מורים מתרחשת בין כותלי ביה"ס, תוך כדי עבודה, ביחסי הגומלין בין עמיתים. במושב זה ננתח שיחות מוקלטות בין מורים ונדון בדרכים שבהן מנהלי ביה"ס עשויים לקדם תהליכי למידה – או לשבש אותם (ללא כוונה). הדיון במושב יתבסס על ניסיון ועל נתונים שהצטברו בתכנית "טיפוח שיח ומנהיגות פדגוגיים" – תכנית מורים מובילים במחוז מרכז. תיעוד המושב בסובב למידה, הכנס הארצי הרביעי למנהלי בתי ספר

1502

מפקחים ומנהלים יודעים: העולם הרגשי – עולם סבוך ומסתורי – משפיע על התנהלותם. כדי לנהל את העולם הזה במקום להתנהל על ידו, יש להכיר ולהבין אותו. סמנכ"ל במשרד החינוך ושני פסיכואנליטיקנים ינתחו מצב רגשי משלוש נקודות מבט. תיעוד המושב בסובב למידה, הכנס הארצי הרביעי למנהלי בתי ספר

1508

הרצאתו של פרופ' משה הלברטל, פרופ' למחשבת ישראל ולפילוסופיה, האוניברסיטה העברית בירושלים, במסגרת הכנס הארצי הרביעי למנהלי בתי ספר ולמפקחים

1535

חקירת הזדמנויות ללמידה הדדית בדגמים שונים של שיחות משוב באמצעות התבוננות וניתוח סימולציות שיתקיימו בזמן אמת על הבמה. מתוך הכנס הארצי למנהלי בתי ספר ולמפקחים

2136

8 מתוך 31 פריטים