תכניות התפתחות ולמידה למנהלים מכהנים
באחריותו העליונה של בית הספר לספק חינוך ולמידה באיכות גבוהה לתלמידים כולם, ולעורר בתלמידים את הרצון לרכוש ידע וכלים אשר יאפשרו השתלבות מיטבית בחברה. המנהל הוא המנהיג הפדגוגי שמוביל את המשימות החינוכיות בבית הספר, בשיתוף צוות בית הספר.
תפיסת תפקיד המנהלשלומות צוותי חינוך – קהילת מנהלים העוסקת בקידום well-being ושגשוג נשות ואנשי חינוך
ניהול מצמיח, שלומות ושגשוג הצוותים החינוכיים
מיטיבי דרך
מנהיגות מובילה להוגנות בחינוך - הכשרה לניהול בתי ספר תת משיגים
קורסי מיקרו-קרדיטציה למנהלים
תכנים רלוונטיים ♦ מידע שימושי ♦ למידה עצמאית באופן מקוון
"כלים שלובים" – מנהיגות חוצה גבולות
הזמנה להשתתף בקהילת למידה חוצת יבשות לאנשי חינוך מובילים בעולם היהודי
צמרות
התוכנית מכוונת לסייע למנהלי בתי ספר להתמודד עם אתגרים מורכבים במרחב הניהול הבית ספרי ומיועדת למנהלי בתי ספר מכהנים ממגזרים שונים בעלי ותק בניהול של ארבע שנים לפחות, מנהלים בעלי שאיפות להתפתחות אישית-מקצועית ובעלי עניין בחדשנות חינוכית.
מנהלים בראשית דרכם
תהליך התפתחות ולמידה של מנהלים בראשית דרכם מתבסס על ההנחה שהמנהל זקוק לתמיכה מתמשכת ולהתפתחות מקצועית ואישית במהלך הקריירה שלו, ובעיקר בשנותיו הראשונות בתפקיד.
כלים בהנחיית קבוצות
הנחיית קבוצות היא מיומנות חשובה למנהלים ולמנהלות המובילים קבוצות שונות במרחב הבית ספרי
התוכנית להכשרת מנהלי בתי ספר בשנה"ל תשפ"ה
שינויים בתוכנית להכשרת מנהלים החל בשנה"ל תשפ"ד ותשפ"ה
האישי והמערכתי בניהול בית ספר
מחזור רביעי של קורס מנהלים ייחודי המבוסס על תיאוריית U שפותחה באוניברסיטה MIT בארה"ב
מדריכים אישיים תשפ"ה
ההדרכה האישית נועדה לאפשר למנהלים למידה מתוך התנסות ולסייע להם בהתמקמות בתפקיד או בשיפור מיומנויות ניהוליות. בתוכנית הלמידה למדריכים האישיים, מעמיקים המדריכים האישיים את התובנות הניהוליות - פדגוגיות ומפתחים את מיומנויות ההדרכה.
תכניות עבר
ניהול בשלושה מימדים – שגרה, קונפליקט ומשבר בבית ספר
התוכנית פעלה בתשפ"א וסייעה למנהלי בתי ספר להתמודד עם אתגרים מורכבים במרחב הניהול הבית ספרי המשתנה
מנהיגות מבוזרת הלכה למעשה
גישות ופרקטיקות חדשות לטיפוח מנהיגות בית ספרית
יחסי הורים ובית ספר
פרואקטיביות ושיתופיות בעבודת בתי ספר עם קהילת ההורים
4×4
תכניות למידה ייחודיות למנהלי בתי ספר