תפקיד המנהל/ת בהובלת מנהיגות הביניים

הובלת למידה למפקח ומנהליו > הון אנושי וניהול מצמיח > תפקיד המנהל/ת בהובלת מנהיגות הביניים

הקדמה

צוות המחקר והפיתוח במכון אבני ראשה, בשיתוף המרכז לחקר הפדגוגיה שותפויות אקדמיה-שדה באוניברסיטת בן גוריון, ערך בשנת תשפ"ב מחקר שעסק בתפקיד המנהל/ת בהובלת מנהיגות הביניים בבתי ספר שש-שנתיים.

מן המחקר למדנו שיש הבדל בין מנהיגי ביניים שעושים עבודה מצוינת כפרטים לבין מנהיגות ביניים שפועלת יחד כמערכת משומנת ואורגנית. מערכת שפועלת כך, תוכל לקדם באופן יעיל מטרות חינוכיות, לימודיות וחברתיות-רגשיות בבית הספר.

ממצאי המחקר והכלים שפיתחנו לאור הממצאים משולבים במתווה הלמידה הנוכחי ומצויים באתר מכון אבני ראשה ובערכה פיזית.
המתווה בדף זה מיועד למפקח/ת המעוניין/ת לעסוק בתפקיד המנהל/ת בהובלת מנהיגות הביניים בבית הספר במפגשי מפקח/ת ומנהליו/ה.

 

ככל שתהיו מעוניינים/ות לשלב תכנים אלה במסגרת הפיתוח המקצועי למנהלים ולמנהלות שלכם,

אנחנו כאן בתחום מפקחים נסייע בהובלה ובתכנון של מהלך מסוג זה,

מיטל פלדמן [email protected]

קבצים להורדה לשימושכם: