שמירה על גבולות | Boundaries
לכבד את הגבולות של האחר. כאשר יש ספק – צריך לשאול. כאשר משהו לא מתאים – לדעת לומר לא.
אמינות | Reliability
לעמוד במילה שלך. עליך להיות מודע ליכולותיך ולמגבלותיך, לא להבטיח דברים שלא תוכל לקיים, ולעמוד בלוח הזמנים שהתחייבת לו.
אחריותיות | Accountabilty
לקבל אחריות על טעויות, לדעת להתנצל ולפצות עליהן.
דיסקרטיות | Vault
לא לשתף אחרים במידע אישי שאיננו שייך לך. הזולת רוצה לדעת בביטחון שאתה מקפיד על הדיסקרטיות של המידע שהוא מפקיד בידיך, כפי שאינך משתף אותו במידע אישי על אחרים.
יושרה | Integrity
להעדיף אומץ על פני נוחות; להעדיף לעשות מה שנכון על פני מה שמהנה, מהיר או קל; לפעול על פי הערכים שלך ולא רק להצהיר עליהם; לא לבחור בקיצורי דרך.
חוסר שיפוטיות | Nonjudgement
מותר לבקש עזרה בלי שיפוטיות. אני יכול לבקש בחופשיות מה שאני זקוק לו, ואתה יכול לבקש מה שאתה זקוק לו. מותר לנו לבטא מה שאנו מרגישים בלי שיפוטיות.
בעבודה אנו חוששים שישפטו אותנו כמי שחסרים להם ידע והבנה, ולכן אנחנו נרתעים מלבקש עזרה. ואולם בפועל, מנהיגים שמתבקשים לדרג התנהגויות מעוררות אמון מציינים קודם כול את היכולת לבקש עזרה.
נדיבות | Generosity
לבחור במודע את הפרשנות הנדיבה ביותר האפשרית של הכוונות, של המילים ושל הפעולות של האחר.
פרוטוקול לשיח אודות רמת האמון בצוות
לחצו להורדת הקובץ המפרט את מודל 'האנטומיה של האמון' והצעה לפרוטוקול לשיח אודות רמת האמון בצוות.