יסכה סמימי, מנהלת ממ"ד רשב"י קריית גת

מתוך מאגר עדויות של מנהלות ומנהלי בתי ספר על אירועי שבעה באוקטובר והמלחמה

עדותה של יסכה סמימי, מנהלת ממ"ד רשב"י קריית גת

העדות המלאה

יסכה סמימי, מנהלת בי"ס ממלכתי-דתי בקריית גת, ומשפחתה התעוררו לבוקר קשה במושב שוקדה. ראו את בארי נשרפת. עזבו את המושב מיוזמתם יומיים אחרי. הגיעו לבית בקיסריה יחד עם משפחה נוספת מהמושב. יסכה הפעילה את ביה"ס מרחוק תוך כדי טיפול במשפחתה. בהמשך נסעה לביה"ס כשחזר ללמידה, כל בוקר. כעבור חודשיים עברו לנווה אילן עם קהילת שוקדה. חמישה חודשים מאוחר יותר חזרו הביתה. יסכה בעלת כוחות ונלחמת. לא ויתרה על הטיפול בילדיה ובמקביל ניהלה את בית הספר למרות הקשיים הרבים של הצוות, התלמידים ועוד. קיבלה תמיכה רבה מהצוות ומוועד ההורים ואף זכתה לפרס "אות החוסן" מהסתדרות המורים. תרמה בהתנהלותה האמיצה והחכמה הרבה חוסן ואמונה לתלמידיה, חברות צוות ביה"ס וילדיה האישיים.

תקציר העדות

תקציר ב- 5 דקות