"שריגים" הינה סדרת מפגשים מקוונים, שמכון אבני ראשה, הבית המקצועי של מנהלי בתיה"ס בישראל,  בנה עבורכם ועבורכן המנהלים והמנהלות, האורזת בתוכה מגוון של כלים ומיומנויות שיסייעו לכם ביישום המהלך בבתי הספר בשנה הבאה.

סדרת המפגשים תתחיל ב- 25.04.22, כ"ד ניסן תשפ"ב ותתקיים בימי שני בשעה 14:30. כל מפגש יארך כשעה ויתמקד בהיבט אחר ושונה שמהלך הגפ"ן מציב בפני המנהלים והמנהלות.

להלן רשימת המפגשים בסדרה - לחצו כאן להרשמה.


  • לוח זמנים

  • לוח זמנים

​ניתן להירשם לחלק ממפגשי הסדרה או לכולה.

להרשמה לחצו כאן.

סיכום המפגשים:

הקלטת המפגש: כמה זה עולה לנו - התנהלות כלכלית בשירות הפדגוגיה בהנחיית איתן היימן

 

לשימושכם מצגת המפגש: התנהלות כלכלית


הקלטת המפגש: גפ"ן - המדריך למסע האסטרטגי: ערכת מצפן ומפות

לשימושכם הקלטת המפגש.


 


להתנסות בכלי הדיגיטלי של המצפן והמפות ולעיון במתווי העבודה ובמצגות המלוות, לחצו כאן



הקלטת המפגש: טווח קצר וטווח ארוך - הכרעות ניהוליות לאור גפ"ן

הרחבת הגפ"ן מעצימה את אחד המתחים הבסיסיים בניהול בית ספר - המתח שבין השקעה בפיתוח יכולות פנים בית ספריות לטווח ארוך, אל מול מתן מענה לצרכים מידיים בטווח הקצר.

 

לשימושכם מצגת המפגש: טווח ארוך מול טווח קצר


הקלטת המפגש: מנהיגות פדגוגית אפקטיבית - איך למקסם את ההשפעה הניהולית?

תפקיד ניהול בית ספר כולל ריבוי פעולות ומשימות, המתרחשות בזירות שונות ובתחומים מגוונים. לכך יש להוסיף את האפשרויות החדשות, הנפתחות מתוקף מהלך הגמישות הפדגוגית הניהולית. בתוך מכלול אינסופי זה, באילו כיוונים כדאי להתמקד? אילו פעולות יהיו האפקטיביות ביותר?

לעיון בעיבוד הדוח של קרן וואלאס בנושא השפעת מנהלות ומנהלים על התלמידים בבית הספר - לחצו כאן

הקלטת המפגש:הדיאלוג שבהערכה - תרבות הערכה פנימית בבית הספר

איך נטפח תרבות בית ספרית בה הערכה מקדמת למידה של תלמידים ומורים ותורמת לשיפור מתמיד של בית הספר? מפגש משותף של מכון אבני ראשה וראמ"ה.

 

  • כתובת ומיקום:

  • שאלות ובירורים:

  • ניתן לפנות לגליה רטנר, מנהלת תוכניות - תחום מנהלים


סיכום המפגשים:

הקלטת המפגש: כמה זה עולה לנו - התנהלות כלכלית בשירות הפדגוגיה בהנחיית איתן היימן

 

לשימושכם מצגת המפגש: התנהלות כלכלית


הקלטת המפגש: גפ"ן - המדריך למסע האסטרטגי: ערכת מצפן ומפות

 


להתנסות בכלי הדיגיטלי של המצפן והמפות ולעיון במתווי העבודה ובמצגות המלוות, לחצו כאן



הקלטת המפגש: טווח קצר וטווח ארוך - הכרעות ניהוליות לאור גפ"ן

הרחבת הגפ"ן מעצימה את אחד המתחים הבסיסיים בניהול בית ספר - המתח שבין השקעה בפיתוח יכולות פנים בית ספריות לטווח ארוך, אל מול מתן מענה לצרכים מידיים בטווח הקצר.

 

לשימושכם מצגת המפגש: טווח ארוך מול טווח קצר


הקלטת המפגש: מנהיגות פדגוגית אפקטיבית - איך למקסם את ההשפעה הניהולית?

תפקיד ניהול בית ספר כולל ריבוי פעולות ומשימות, המתרחשות בזירות שונות ובתחומים מגוונים. לכך יש להוסיף את האפשרויות החדשות, הנפתחות מתוקף מהלך הגמישות הפדגוגית הניהולית. בתוך מכלול אינסופי זה, באילו כיוונים כדאי להתמקד? אילו פעולות יהיו האפקטיביות ביותר?

 
 
לשימושכם מצגת המפגש: מנהיגות פדגוגית אפקטיבית - איך למקסם את ההשפעה הניהולית
לעיון בעיבוד הדוח של קרן וואלאס בנושא השפעת מנהלות ומנהלים על התלמידים בבית הספר - לחצו כאן

הקלטת המפגש:הדיאלוג שבהערכה - תרבות הערכה פנימית בבית הספר

איך נטפח תרבות בית ספרית בה הערכה מקדמת למידה של תלמידים ומורים ותורמת לשיפור מתמיד של בית הספר? מפגש משותף של מכון אבני ראשה וראמ"ה.

 

הקלטת המפגש:היבטים משפטיים בניהול בית ספר לאור מהלך הגפ"ן

תפקיד ניהול בית ספר מביא עמו שורת סוגיות בעלות משמעות משפטית. סוגיות אלו מתרחבות, וחלקן גם מתחדדות, לאור מהלך הגמישות הפדגוגית הניהולית.

 

לשימושכם מצגת המפגש: היבטים משפטיים בניהול בית ספר לאור מהלך הגפ"ן



  • 21

סיכום המפגשים:

No Image Folder Url

סיכום המפגשים:



יש להגדיר כתובת רשימה בהגדרות הרכיב

[{"hour":"25.4-כ\"ד ניסן","Title":"כמה זה עולה לנו - התנהלות כלכלית בשירות הפדגוגיה בהנחיית איתן היימן"},{"hour":"16.5-ט\"ו אייר","Title":"גפ\"ן - המדריך למסע האסטרטגי"},{"hour":"23.5-כ\"ב אייר","Title":"טווח קצר מול טווח ארוך - הכרעות ניהוליות לאור גפ\"ן"},{"hour":"13.6-י\"ד סיון","Title":"מנהיגות אפקטיבית - למקסם את ההשפעה"},{"hour":"20.6-כ\"א סיון","Title":"הדיאלוג שבהערכה - תרבות הערכה פנימית בבית הספר"},{"hour":"27.6-כ\"ח סיון","Title":"היבטים משפטיים בניהול בית ספר"}]