כניסה |
תמ"ה - כלי ליצירת תמונת מצב של תהליכי הוראה ולמידה

תמ"ה הוא כלי אבחון שמטרתו ליצור תמונת מצב של הפרקטיקות הרווחות בפדגוגיה הבית ספרית ושל התהליכים הניהוליים המעצבים אותה.

הכלי מיועד למנהלי בתי ספר המעוניינים הן לתאר, להבין ולנתח את האופן שבו ההוראה, הלמידה וההערכה מתנהלות בבית ספרם הן לקבל החלטות בקשר אליהן. האבחון מבוסס על שילוב בין ארבעה רכיבים: המעשה הכיתתי, למידת צוותי מורים, עמדות ותפיסות של מורים בתחום הפדגוגי וכן עמדות ותפיסות של תלמידים בתחום הפדגוגי.

 
 
מקור: מכון אבני ראשה ומכון ברנקו וייס, 2011 
שנת פרסום: 2011
נושא: חינוך הוראה ולמידה, הנהגת צוות
סוג משאב: כלים
תכולה: רציונל, הנחיות למשתמש, כלי לתצפית ולעיבוד תצפית בשיעורים, כלי לתצפית ולעיבוד תצפית בישיבות צוות, שאלון למורים, כלי קבוצות מיקוד של תלמידים, מסכי הזנת נתונים
מאפיינים בולטים:
פשוט לתפעול ; ממשק מקוון ; מנפיק אוטומטית דוח לכל אחד מרכיבי האבחון ; מאפשר להוריד ולהדפיס כלי עבודה ;  מאפשר לקבל הדרכה במינונים משתנים ; אנונימי
 
לפני שמתחילים - הכירו את רכיבי כלי התמ"ה:

דף תצפית בשיעור

דף תצפית ועיבוד בישיבת צוות

קבוצת מיקוד-סיכום

קבוצת מיקוד-תיעוד

קבוצת מיקוד-דף למנחה

 
قبل أن نبدأ- هيّا نتعرف على مركّبات أداة "صوت":
 
 
 
 איך עובדים עם התמ"ה?
 
משתמשים חדשים:

לאחר ההרשמה תקבלו מייל עם פרטי גישה לצוות ולמורים והנחיות להמשך.

 

 
משתמשים רשומים:

 

לחצו כאן לכניסה לתמ"ה - מסך ניהול  התמ"ה, הזנת מידע והפקת דוחות מתקדמים.

 

 اضغطوا هنا للدخول إلى اداة "صوت - شاشة إدارة الأداة، وتغذية المعلومات واستخلاص تقارير متقدّمة

 

זקוקים לסיוע נוסף?

 
© כל הזכויות שמורות למכון אבני ראשה, ירושלים.
 



הוספת תגובה חדשה
שם המגיב:
כותרת:
גוף ההודעה: